Quantcast
Jump to content

PilsburyDoughZoe

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from tresorek for a status update, My AMA has gone quiet for so long lol, everyone must have asked everything, but I wan   
    My AMA has gone quiet for so long lol, everyone must have asked everything, but I want a ton of things to respond to when I get home from work so plugging it again 
     

  2. Love
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Mattyfresh7 for a status update, My AMA has gone quiet for so long lol, everyone must have asked everything, but I wan   
    My AMA has gone quiet for so long lol, everyone must have asked everything, but I want a ton of things to respond to when I get home from work so plugging it again 
     

  3. Haha
    PilsburyDoughZoe got a reaction from jex1 for a status update, Well... Here i am, drunk again lmao   
    Well... Here i am, drunk again lmao
  4. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from JesusofSuburbia for a status update, Well... Here i am, drunk again lmao   
    Well... Here i am, drunk again lmao
  5. Love
    PilsburyDoughZoe reacted to Thatfatguineapig for a status update, 🐷   
    🐷

  6. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from nationai1 for a status update, Waking up still drunk, maybe time to sleep more lol.   
    Waking up still drunk, maybe time to sleep more lol. 
  7. Love
    PilsburyDoughZoe got a reaction from CamApples for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  8. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Timmy123321 for a status update, It's late and i am drunk and still drinking and like no one is on on any chatsite aiy   
    It's late and i am drunk and still drinking and like no one is on on any chatsite aiyah! lol
  9. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from bomdibombom for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  10. Love
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Rebeljoe for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  11. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from ChuckWilson for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  12. Love
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Alex44 for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  13. Love
    PilsburyDoughZoe got a reaction from chubbychinesesnowwhite for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  14. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from RippdFlannel for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  15. Love
    PilsburyDoughZoe got a reaction from nationai1 for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  16. Wow
    PilsburyDoughZoe got a reaction from TheAlpha for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  17. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from fatowl for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  18. Haha
    PilsburyDoughZoe got a reaction from sugardork for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  19. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from regbill for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  20. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Unknown91polo for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  21. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from loganmoray for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  22. Hot
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Smcu3 for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  23. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Toba12 for a status update, I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plai   
    I know all girls are beautiful blah blah, but i'm trying to go for this average, plain jane fat girl look. I was chased by guys my whole life, i wanna be average and have to work hard to hook up like my friends. I'm funny, it makes up for my lack of looks 😉 i'd rather go for the girl/guy complimenting my personality and saying looks dont matter. At least on this site my body is considered sexy lol, be a butterface here than. I know i'm odd for this, but i dunno, it's what i've been striving for. it's why i started wearing my glasses although i dont need them, and stopped wearing makeup, let my hair get greasy i even switched to generic shampoo from walmart, i think i look average, cute, plain jane, chunky.

  24. Wow
    PilsburyDoughZoe got a reaction from Timmy123321 for a status update, Summer is really making me notice how fat i've gotten, sweating in rolls i didn't kno   
    Summer is really making me notice how fat i've gotten, sweating in rolls i didn't know I had, having to lift up my gut to get air to it. Rubbed a litte raw underneath...Just so hot and sweaty...
  25. Like
    PilsburyDoughZoe got a reaction from sugardork for a status update, Summer is really making me notice how fat i've gotten, sweating in rolls i didn't kno   
    Summer is really making me notice how fat i've gotten, sweating in rolls i didn't know I had, having to lift up my gut to get air to it. Rubbed a litte raw underneath...Just so hot and sweaty...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.