Jump to content

long time lurker but here is my girlfriend!


Recommended Posts

23 minutes ago, chekist said:

I'm sorry for interrupting everybody but may I ask you to write in English, not in French? Neither English nor French aren't my native languages but English de facto is an international language, and most of people (including me) learn it at school, university or special courses. And French is not popular in my country at all. 

Thank you in advance! 

I actually thought the same but such a cute girl as her is worth to use google translator 😉

Link to comment
Share on other sites

hi!

I totally understand...

By my side ti's ok to answer in english but my girlfriend is not very comfortable yet with it... I mean we (french people) are pretty bad usually with learning foreign languages... And it's almost a joy for us to share this fetish in our native tongue beaucause it's so rare and it will maybe give to other french feedees the confidence to make their own blog here without the fear of being incomprehenisble!

But for those who can't read a single word in french, feel free to ask us things in english or discuss in english with me or her, we are open minded! 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest CamApples

Écrivez dans n'importe quelle langue, c'est important que la modèle est confortable donc si elle préfère le français, écrivez en français. Ignorer le con, il n'a pas le droit de dire aux gens de ne pas utiliser leur langue. Quel con

Link to comment
Share on other sites

Guest CamApples

For those who don't speak French 🙄 a very widely used global language... I said that they should continue using French if that's what they're comfortable with. No one has the right to tell other people what language to speak. 😤

Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2021 at 11:17 PM, chekist said:

I'm sorry for interrupting everybody but may I ask you to write in English, not in French? Neither English nor French aren't my native languages but English de facto is an international language, and most of people (including me) learn it at school, university or special courses. And French is not popular in my country at all. 

Thank you in advance! 

Oh my god get over yourself. There a million other threads here in English. This one happens to be in French. Why should they go out of their way to speak in a language they might not be comfortable/fluent in just to make life easier for you?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, CookieCutter4322 said:

Oh my god get over yourself. There a million other threads here in English. This one happens to be in French. Why should they go out of their way to speak in a language they might not be comfortable/fluent in just to make life easier for you?

From my point of view, if you respect people you should use language which is understood by the vast amount of people. 

There was a thread with a Russian girl. I'm Russian too, but we both wrote there in English. We could've written in Russian for it's confident and natural for us, but we respect others. 

Link to comment
Share on other sites

The respect is to dont go bother people on a good thread with an amazing beauty who share her journey, freely, with nobody who asked for it, so be grateful and keep you morale for you. Nobody is here for that kind of petty little vanilla remark. We all know why we here. So now, lets move on. 

Serieusement xD

Link to comment
Share on other sites

Hello, vraiment sympa de voir des francophones ici!

Merci de partager ce petit avant/après, on peut voir que tu t’es bien engraissée au niveau de tes hanches, cuisses et ton ventre a l’air bien moelleux 😉

Est-ce que tu as pris beaucoup de cellulite en grossissant? Ça serait aussi très cool à voir 🙂

Bonne quarantaine et hâte de voir votre video! 

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model
15 hours ago, mrfatfatfatlover said:

Wowwww very sexy! On peut voir que ton corp investi toute ses efforts au bon endroit pour bien emmagasiner ce gras.🤤 Tes hanches s'élargissent et tes cuisses aussi. Trop canon

Merci beaucoup ! Oui, je sens que mes cuisses deviennent de plus en plus lourde et que mes hanches sont de plus en plus grasse !! 

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model
1 hour ago, MartinM said:

Hello, vraiment sympa de voir des francophones ici!

Merci de partager ce petit avant/après, on peut voir que tu t’es bien engraissée au niveau de tes hanches, cuisses et ton ventre a l’air bien moelleux 😉

Est-ce que tu as pris beaucoup de cellulite en grossissant? Ça serait aussi très cool à voir 🙂

Bonne quarantaine et hâte de voir votre video! 

Merciii ! Oui, j'ai avais déjà mais j'en ai pris pas mal de cellulite surtout à l'intérieur de mes cuisses  cuisses mais aussi sur le haut des cuisses au niveau des plies de mes hanches ! J'ai remarqué tout à l'heure que j'avais aussi de nouvelles vergetures car je grossis très vite ! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchfeedee lili said:

Merciii ! Oui, j'ai avais déjà mais j'en ai pris pas mal de cellulite surtout à l'intérieur de mes cuisses  cuisses mais aussi sur le haut des cuisses au niveau des plies de mes hanches ! J'ai remarqué tout à l'heure que j'avais aussi de nouvelles vergetures car je grossis très vite ! 

Super, les formes c’est encore plus sexy avec de la cellulite et des vergetures!

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model
On 9/16/2021 at 10:56 AM, Kenzo998 said:

pas de langue maternelle française, donc j'utilise un traducteur. Avez-vous des objectifs de gain de poids, des fantasmes liés à la prise de poids, d'autres modèles ici que vous souhaitez imiter. tu as certainement une vision de la beauté, et j'adorerais te voir vraiment grandir et devenir une légende ici.

Thank you for the translation effort, it's very kind of you ! Our first goal was 165 pounds (75kg) and I think I have exceeded that weight ! Our next goal is 177 pounds (80 KG) and that would make me officially obese (according to my IMC).. I am new in this universe and don't know many models yet ! Ahah You can continue to see my progress here and soon seen my first video ! Thank you ! 

Link to comment
Share on other sites

Wow regarde toi, t’a grossie tellement rapidement, Ton ventre est déjà tellement gras qu’il pend entre tes cuisses..ça y est c’est trop tard, tu ne peux plus retourner en arrière, et en même temps pourquoi tu le ferais? Tu adore beaucoup trop la bouffe, et surtout te goinfrer jusqu’à en avoir mal au bide, continue comme ça et dans quelques mois tu sera énorme et bien grasse

05033EE2-6821-43F7-BC45-B6DE3E01992D.png

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model
6 hours ago, Matt_br said:

Wow regarde toi, t’a grossie tellement rapidement, Ton ventre est déjà tellement gras qu’il pend entre tes cuisses..ça y est c’est trop tard, tu ne peux plus retourner en arrière, et en même temps pourquoi tu le ferais? Tu adore beaucoup trop la bouffe, et surtout te goinfrer jusqu’à en avoir mal au bide, continue comme ça et dans quelques mois tu sera énorme et bien grasse

05033EE2-6821-43F7-BC45-B6DE3E01992D.png

Ahah oui c'est exacte.. on espère que je vais continuer comme ca et rapidement être obese ! Tu as regardé la vidéo ? Elle t'a plu ? 

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model

Bonjour tout le monde ! Les plus attentifs l'ont déjà remarqué mais ça y est on a posté notre première vidéo ! J'espère qu'elle vous plaira ! On a commencé en douceur avec une vidéo mignonne ou @fefe m'applique de la crème suivie de quelques bonus ! Pour l'instant je ne parle pas dans cette vidéo mais je pourrais peut-être faire prochainement une vidéo ou je parle Français... ? N'hésitez pas à nous faire des retours et nous dire ce que vous aimeriez voir dans les prochaines !

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model
7 hours ago, Kenzo998 said:

comment pensez-vous que ce sera comme être obèse en France. D'après ce que je comprends, c'est un pays de grosse phobie. Je suis content que tu brises le moule.

Merci, oui effectivement  « l’idéal féminin français » est une fille fine et pas très imposante, et je m’en éloigne de plus en plus ! Je  pense que le regard des gens va changer, surtout que la différence avec mon copain qui est frappante va encore plus s’accentuer (lui étant fin) ! En ce moment je suis en Asie donc mon corps dénote aussi énormément  ! Je sais pas si j’ai bien répondu à ta question, je l’espère 

Link to comment
Share on other sites

  • Curvage Model

Coucou étant toujours en quarantaine je ne fais que manger toute la journée ! Mon corps grossit à vue d’œil, je vous partage quelques photos ! Avec @fefe on a mit en place un système de « points » et récompenses selon ce que je mange, ce qui le motive encore plus à me goinfrer ! Je mange beaucoup de gâteau, donuts et choses autres choses sucré que je peux me faire livrer ! 

273982AD-7137-49F9-8160-E33C9ED77692.jpeg

BCE968C2-6AB5-4227-8499-36B97BC1A47A.jpeg

95B490ED-58DF-42B7-87A4-261B2030039C.jpeg

D6D1EE10-E51B-4B6A-881D-E2F477BC02C1.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.