Jump to content

8 Screenshots

About This File

This is my very first video, I'm all new to that so I'm learning, guys 😉. On this video I'll be eating nearly 4,2kg of food from Pizza Hut. I'm in love in eating and the only way for me to completely appraciate it is by eating huge quantities (I know, that sounds weird 😆)! If you have some suggestions to help me improve my future videos, just give me some advices please, I'm all ears! 😁 Thanks everybody in advance for watching! 👍


Other Files from Curvage Guest


User Feedback

Earn badges and points for leaving reviews!
You may only provide a review once you have downloaded the file.

After you watch the clip, REFRESH THE PAGE to leave a review. 🙌


free20

   0 of 1 member found this review helpful 0 / 1 member

Hello Julie hope you are having a great day. To start off, your video is spactacular. I admire your beauty. I love your pretty face and your accent. You have nice shape to your belly. I love how you kept your shirt up in the video to expose your cute belly. Keep doing it with having your shirt up and having crop tops to reveal your sexy belly. Your video is a 10/10 for me. I suggest that you talk more during your stuffings and bloats. Talk about your day, or yourself , like hobbies,Tv shows, movies, or you play video games. Then talk about your belly, how full you feel, is your belly bloated, squishy, or hard it is. I don't think this is possible, but try not to gain a lot of weight. Because your body is just perfect the way it is. one more thing I want more of you plying with your belly, shake, squish, and jiggle your sexy tummy. Thank you so much for your video, keep making content. 😍😍😍💗💗💗

Response from the author:

Thank you for the compliments! 😄 And thank you also for all those advices, it's really helpful! I'll apply them on my 3rd video because I've already done the 2nd one. And I'm not planning gaining weight, just eating like that once a week 😊

Link to review
FredOrignal

  

Hey Julie!! j''ai découvert ta chaine aujourd'hui sur youtube(J'ai commenté mais sous un autre alias car je préfère que mon youtube reste genre friendly) et comme j'ai été impressionné par tes capacités de compétition pour manger, j'ai décidé d'acheter ta première vidéo pour voir ce que c'était et je peux confirmer qu'elle est super! Cette fois, ça a l'air d'un super gros mukbang et j'ai adoré!! :) Tu as aussi mangé une pizza complete et un quart Wow!! ce n'est pas tout le monde qui est capable de faire ça. :DJ'aime aussi le fait que ce mukbang soit le plus naturel possible, dans le sens que par exemple, si tu besoin de roter, tu te gêne pas pour laisser sortir les gaz! hahaha! :D:D  Pour ma part, je trouve vraiment pas ça dégueulasse, au contraire, ça me fait rire! :D Bref, la vidéo est super hehe! Le seul bémol, c'est le lag qui comment vers 21-23 minutes à peu près mais ça c'est hors de ton contrôle, tu ne pouvais pas le savoir d'avance que ça allait faire ça. Je recommande cette vidéo à tous, je vous garantis que vous ne serez pas déçus! 

Response from the author:

Merci beaucoup ! En effet, on m'avait parlé des lags et je pense que ça vient d'un logiciel en particulier parce qu'au départ il n'y en avait pas du tout. C'est vraiment dommage...

Encore merci pour ces gentils compliments, ça me fait bien plaisir 😊

Link to review
TerraFrench

  

Pour une première vidéo elle est super !! On voit bien tout le long de la vidéo ton ventre grossir avec quelques rots sexy! Tu es une fille assez jolie, et tes tatouages te vont bien!😉 J'adore !!😊  Continue bien à remplir ton beau ventre, je te soutiens!😉

Response from the author:

Merci à toi, c'est gentil 😊

Link to review
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.